هواوی بند 8 معرفی شد؛ محصولی آشنا با ویژگی‌های به‌روزتر


هواوی به تازگی با برگزاری رویدادی اختصاصی از جدیدترین محصولات خود شامل گوشی‌های سری نوا 11، گوشی مقرون به صرفه انجوی 60 ایکس و البته نسل جدید دستبندهای هوشمندی سری هواوی بند رونمایی کرده است. ما پیش از این در دیجی رو به مرور مشخصات گوشی‌های جدید این شرکت چینی پرداخته‌ایم و اکنون قصد داریم مشخصات و ویژگی‌های هواوی بند 8 (Huawei Band 8) را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

واقعیت این است که هواوی بند 8 نسبت به نسل قبلی خود ارتقاها و پیشرفت‌های متوسطی داشته و بیشتر سخت افزار آن بدون تغییر باقی مانده است. وزن این دستبند هوشمند جدید بدون احتساب بند 14 گرم است که 2 گرم نسبت به مدل نسل قبل سبک‌تر شده است، با این حال تغییری در اندازه نمایشگر ایجاد نشده و همچنان شاهد یک صفحه نمایش اولد 1.47 اینچی با وضوح 194 در 369 پیکسل هستیم.

هواوی بند 8

هواوی بند 8 از لحاظ ظاهری به واسطه لبه‌های صافی که دارد، شکل بلوکی‌تری دارد و ظاهراً کار کردن با بند آن نیز راحت‌تر از قبل شده است. هواوی ویژگی‌های تناسب اندام و حفظ سلامت مختلفی را برای این دستبند هوشمند طراحی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به ردیاب خواب بهبود یافته TruSleep 3.0 و همچنین ویژگی TruSeen 5.0 برای ردیابی ضربان قلب و سایر علائم حیاتی بدن اشاره کرد. TruSport هم می‌تواند تا 100 فعالیت ورزشی مختلف را تشخیص داده و آن‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد.

هواوی بند 8

علاوه بر سخت افزار قدرتمند، سیستم نرم افزاری کامل و پر و پیمانی نیز برای هواوی بند 8 در نظر گرفته شده که به شما اجازه می‌دهد صفحه ساعت را به سلیقه خود سفارشی کنید. به گفته هواوی، بیش از هزار صفحه ساعت پیش فرض برای این بخش در اختیار کاربران قرار گرفته و برخی از آن‌ها از حالت نمایشگر همیشه روشن یا AoD نیز پشتیبانی می‌کنند.

هواوی بند 8

هواوی بند 8 در رنگ‌های سبز، مشکی و صورتی با قیمت 269 یوان (39 دلار) بدون NFC و 309 یوان (45) با NFC در دسترس خریداران خواهد بود. همچنین یک نسخه مشکی/نارنجی با بند پارچه‌ای هم وجود دارد که برای خرید آن باید 279 یوان (40) برای مدل بدون NFC و 319 یوان (46) برای مدل با NFC هزینه کنید. پیش فروش این دستبند هوشمند از هم اکنون شروع شده و قرار است پس از 26 آوریل (6 ارديبهشت) سفارش‌ها ارسال شوند. البته، نسخه ویژه نارنجی از 31 مه (10 خرداد) وارد بازار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید