امکان دسترسی به ChatGPT با استفاده از PowerToys


مایکروسافت علاوه بر راه اندازی ابزار بهتر، در حال کار بر روی ادغام افزونه ChatGPT در PowerToys Run است. این ابزار امکان دسترسی به این هوش مصنوعی را بدون باز کردن مرورگر و مراجعه به وب سایت رسمی ChatGPT فراهم خواهد کرد.

به گزارش تکناک، افزونه ChatGPT برای PowerToys توسط سایمون فرانکو (توئیتر)، توسعه‌دهنده برنامه محبوب WSATools و اجراکننده فایل‌های APK در ویندوز، در دست توسعه است.

چندین هفته پیش، آنها توییتی در مورد نمونه اولیه یک پلاگین برای ادغام ChatGPT در PowerToys منتشر کردند. اکنون این پروژه در مسیر دسترسی عمومی قرار گرفته است.

این افزونه امکان دسترسی به ChatGPT با استفاده از Run، لانچر جستجو مانند PowerToys را فراهم می‌کند. در نتیجه امکان تایپ یک کلمه کلیدی برای فراخوانی ابزار و سپس ایجاد درخواست فراهم می‌شود. پس از آن، PowerToys درخواست را با استفاده از OpenAI API ارسال و نتیجه را در زیر کادر جستجو نشان خواهد داد.

در حال حاضر، افزونه ChatGPT برای PowerToys نیاز به توسعه بیشتری دارد، بنابراین قبل از انتشار عمومی باید روی پختگی بیشتر آن کار شود.

توسعه‌دهندگان قصد پیاده سازی یک کلمه کلیدی فعال‌سازی و رابط کاربری با پاسخ‌دهی بهتر آیکون‌ها و تعریف بهتر اقدامات (برای مثال کپی نتایج)، بهبود مدیریت خطا، و ادغام بهتر ChatGPT با ایده‌های جدید در ویندوز را دارند.

نتیجه این اقدامات هرچه باشد، مطمئناً بهتر از کلید بینگ گنجانده شده در نوار وظیفه ویندوز 11 توسط مایکروسافت و ادعای قدرت بخشیدن به سیستم عامل با هوش مصنوعی خواهد بود.

نوشته امکان دسترسی به ChatGPT با استفاده از PowerToys اولین بار در تک ناک – اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید