«اوپو فایند ایکس 6 پرو» پادشاه جدید عکاسی در صنعت موبایل است


اوپو فایند ایکس 6 پرو (OPPO Find X6 Pro) صنعت دوربین گوشی‌های هوشمند را با کسب امتیاز قابل توجه 153 در تست DxOMark تحت تاثیر قرار داده و جایگاه خود را به عنوان گوشی هوشمند برتر در لیست رتبه‌بندی جهانی این بنچمارک معتبر تضمین کرده است. این گوشی هوشمند توانسته از سد آنر مجیک 5 پرو و ​​هواوی میت 50 پرو که تاکنون گوشی‌های برتر DxOMark بودند، عبور کرده و به تنهای تاج پادشاهی بهترین دوربین موبایل را بر سر بگذارد. با دیجی رو همراه باشید.

کارشناسان DxOMark اوپو فایند ایکس 6 پرو را به دلیل عملکرد متعادل و استثنایی آن در همه بخش‌های دوربین مانند عکاسی، فیلمبرداری، بزرگنمایی و اعمال افکت بوکه یا عمق بخشیدن به تصاویر و ویدیوها، مورد تحسین و تمجید قرار داده‌اند. نوردهی دقیق، ثبت بافت‌های عالی و تعادل نویز دوربین در این گوشی هوشمند به عنوان یک پیشرفت بزرگ در عکاسی با موبایل مورد استقبال قرار گرفته است.

اوپو فایند ایکس 6 پرو

علاوه بر این، DxOMark اشاره کرده که اوپو فایند ایکس 6 پرو در بخش عکاسی در نور کم نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و بالاترین امتیاز را در بین همه گوشی‌های هوشمند فعلی به دست آورده است. سنسور دوربین بزرگ این گوشی به حفظ جزئیات عکس‌ها تحت هر شرایط نوری کمک می‌کند و در عین حال نویز را نیز به خوبی کنترل می‌کند تا کیفیت تصاویر در روز و شب بسیار چشمگیر باشد.

ویژگی برجسته دوربین اوپو فایند ایکس 6 پرو تنظیمات دوربین سه‌گانه آن است که شامل یک لنز تله فوتو پریسکوپ فوق حساس 1/1.56 اینچی، یک لنز زاویه عریض بزرگ 1 اینچی و یک لنز فوق عریض با انحنای آزاد است. هر سه لنز از بالاترین میزان حساسیت به نور در صنعت موبایل برخوردارند و تجربه عکاسی پیشرفته‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

اوپو فایند ایکس 6 پرو

علاوه بر این، اوپو فایند ایکس 6 پرو از فناوری جدید ماتریس فوتون استفاده می‌کند که محدوده دینامیکی رنگ‌های روشن و تیره را در مقایسه با فناوری سنتی هشت برابر بهبود می‌بخشد و در نتیجه روشنایی طبیعی و رنگ‌های تیره واقعی‌تری را در عکس‌ها ثبت می‌کند.

علیرغم این دستاوردهای چشمگیر، DxOMark خاطرنشان کرده که این گوشی هوشمند در پرتره‌های دارای نور پس‌زمینه خوب عمل نکرده و فاقد کنتراست کافی است. همچنین، گاهی اوقات نوردهی در عکس‌ها و ویدیوها ناپایدار است، که برخی مواقع منجر به تصویربرداری غیرطبیعی از رنگ پوست می‌شود. با این وجود، اوپو فایند ایکس 6 پرو یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال بهترین تجربه دوربین در گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید