برنامه ویرایش عکس Galaxy Enhance-X برای سری گلکسی اس 23 هم عرضه شد


سامسونگ بالاخره اپلیکیشن ویرایش عکس Galaxy Enhance-X را برای سری گلکسی S23 منتشر کرد. این برنامه از تابستان سال گذشته روی مدل‌های سه‌گانه گلکسی S22 قابل استفاده بود (نسخه 1.0.35) و حال نسخه جدیدتر آن با شماره 1.0.55 که هنوز در مرحله بتا است برای پرچمدارهای جدید سامسونگ هم در دسترس قرار گرفته و از قابلیت‌های پردازنده گرافیکی قدرتمندتر این سری بهره می‌برد.

برنامه Galaxy Enhance-X یک «ویرایشگر عکس ارتقا یافته و جادویی» است که از هوش مصنوعی برای افزودن HDR به تصاویر، روشن‌تر کردن آن‌ها، رفع تاری، افزایش وضوح یا شارپ کردن، حذف انعکاس‌ها یا سایه‌ها، رفع اعوجاج لنز و تولید حالت پرتره از عکس‌های معمولی، استفاده می‌کند. علاوه بر این، ویژگی‌های روتوش چهره نیز در این برنامه وجود دارند و برای زیباسازی عکس‌های پرتره می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

همچنین یک دکمه جادویی هم وجود دارد که تنها با یک لمس می‌تواند تصویر را به شیوه‌ای که خود برنامه مناسب می‌داند، بهینه‌سازی کرده و کیفیت آن را بهبود بدهد.

Galaxy Enhance-X

نسخه جدید Galaxy Enhance-X از امروز برای سری گلکسی S23 در دسترس بوده و با حجم 85 مگابایت برای دانلود در فروشگاه گلکسی قرار گرفته است. طبق برنامه‌ریزی سامسونگ، این برنامه در نهایت قرار است به برخی مدل‌های سری میان‌رده گلکسی A نیز راه یابد و البته، نسخه به‌روز شده آن برای سری گلکسی اس 22 هم عرضه خواهد شد.

در تست‌های اجمالی که بر روی این برنامه انجام شده، نتایج آن قابل قبول بوده است، هر چند که تغییرات با ظرافت خاصی اعمال می‌شوند و انتظار متحول کردن عکس‌ها را نباید داشته باشید. همچنین، ظاهراً هیچ گزینه‌ای برای افزایش رزولوشن عکس‌ها در این برنامه وجود ندارد و حداقل در تست‌های انجام شده راهی برای ارتقاء تصویر 1600 در 720 پیکسلی به اندازه بزرگتر پیدا نشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید