تصاویر واقعی و مشخصات «هواوی انجوی 60 ایکس» فاش شد


ماه گذشته هواوی رویدادی را برگزار و در آن گوشی انجوی 60 (Enjoy 60) را در کنار چند دستگاه دیگر رونمایی کرد. اکنون اطلاعاتی که امروز فاش شده‌اند جزئیات دستگاه دیگری از همین خانواده را نشان می‌دهد که به ظاهر یک مدل برتر تحت عنوان انجوی 60 ایکس (Enjoy 60X) است (با شماره مدل STG-AL00).

به لطف برخی از عکس‌های واقعی که از این گوشی معرفی‌نشده منتشر گردیده، می‌توانیم ببینیم که طراحی آن به واسطه وجود حلقه‌های برجسته دوربین به طور مبهمی یادآور مدل معمولی انجوی 60 (Enjoy 60) است. با این حال، برخلاف این گوشی، انجوی 60 ایکس دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای بزرگ است. همچنین، بر اساس متنی که روی برجستگی دوربین به چشم می‌خورد، دو دوربین 50 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. یک فلاش LED نیز وجود دارد و چهارمین و آخرین نقطه جزیره به نظر می‌رسد هیچ کاربردی نداشته و ساختگی است.

هواوی انجوی 60 ایکس

علاوه بر این، می‌توانیم یک بریدگی بزرگ را در قسمت جلویی گوشی مشاهده کرد که یک دوربین سلفی در گوشه سمت راست آن تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که قسمت اعظم این بریدگی به بلندگوی تلفنی اختصاص دارد و بنابراین انتظار نداریم که سخت افزار اضافی و فانتزی مانند سیستم تشخیص چهره پیشرفته را شاهد باشیم. البته، این تنها یک حدس و گمان است و باید تا رونمایی رسمی گوشی منتظر بمانیم.

یک عکس هم از صفحه مربوط به مشخصات گوشی انجوی 60 ایکس منتشر شده و بر اساس آن ظاهراً این گوشی دارای صفحه نمایش LCD بزرگ 6.96 اینچی با رزولوشن 2376 در 1080 پیکسل و تراشه پردازشی اسنپدراگون 680 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. همچنین، می‌توانیم ببینیم که این دستگاه به سیستم عامل اختصاصی هارمونی او اس 3.0.0.101 مجهز شده است. منبع فاش کننده این تصاویر مدعی شده که انجوی 60 ایکس با 128، 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در دسترس خواهد بود و از یک باتری عظیم 7000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 وات نیرو می‌گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید