ریلمی 11 پرو پلاس دارای حالت عکاسی ماه خواهد بود


در حالی که منتظر عرضه سری ریلمی 11 در ماه آینده هستیم، جزئیات بیشتری از قابلیت‌های دوربین مدل پرو پلاس این سری منتشر شده است. جسی منگ، مدیر بازاریابی ریلمی چین، به تازگی یک تصویر واقعی از ماه را که توسط ریلمی 11 پرو پلاس (+Realme 11 Pro) گرفته شده، به اشتراک گذاشته است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

خانم منگ در پست ویبوی خود مشخص نکرده که دقیقاً از کدام دوربین ریلمی 11 پرو پلاس برای ثبت این عکس استفاده شده، اما می‌توان حدس زد که این کار با یک ماژول تله فوتو اختصاصی انجام شده است. بر اساس شایعات، دوربین اصلی گوشی ریلمی 11 پرو پلاس از سنسور 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP3 سامسونگ استفاده می‌کند.

ریلمی 11 پرو پلاس

همچنین انتظار می‌رود که جدیدترین گوشی پرچمدار ریلمی به صفحه نمایش اولد خمیده 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، تراشه پردازشی مدیاتک دیمنسیتی سری 7000 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات مجهز باشد. به هر حال، زمان زیادی تا رونمایی رسمی سری ریلمی 11 باقی نمانده و در روزهای آتی نیز احتمالاً اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های این سری منتشر خواهد شد. پس همچنان با بخش اخبار دیجی رو همراه باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید