عملکرد دوربین سری آنر مجیک 3 و 4 ارتقاء یافت


در حالی که جدیدترین گوشی هوشمند آنر یعنی مجیک 5 پرو (Magic 5 Pro) دارای سخت افزار دوربین پیشرفته‌ای است، مدل‌های قدیمی‌تر این سری هم عملکرد چندان بدی در این بخش ندارند. پرچمداران قبلی آنر تجربه عکاسی مناسبی را به کاربران ارائه می‌کردند و امروز این شرکت با به‌روزرسانی جدیدی که عرضه کرده، عملکرد دوربین را در این گوشی‌ها بسیار بهتر کرده است. به گفته آنر، گوشی‌های سری مجیک 3 و 4 قرار است ارتقاء قابل توجهی در دوربین خود دریافت کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود عملکرد شاتر، تصویربرداری و سرعت آماده به کار شدن دوربین اشاره کرد. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا جزئیات بیشتری را در این مورد با هم بررسی کنیم.

عملکرد دوربین گوشی‌های سری آنر مجیک 3 و 4 بهتر می‌شود

آنر به تازگی چند ارتقاء هیجان انگیز را برای گوشی‌های سری مجیک 3 و 4 معرفی کرده و آخرین به‌روزرسانی این گوشی‌ها که نسخه 7.0.0.129 برای مجیک 3 و 7.0.0.151 برای مجیک 4 است، اکنون در چین منتشر شده است. با این ارتقاء، کاربران می‌توانند شاهد پاسخ‌دهی سریع‌تر شاتر دوربین (70 درصد سریع‌تر) و افزایش 72 درصدی سرعت تصویربرداری باشند که باعث می‌شود تجربه عکاسی در این گوشی‌ها بسیار بهتر شود.

بهبود دوربین آنر مجیک 3 و 4

برای کسانی که ممکن است آگاهی کافی نداشته باشند، باید اشاره کنیم که سرعت پاسخ‌دهی شاتر به زمان لازم برای گرفتن عکس از یک صحنه پویا اشاره دارد. از سوی دیگر، سرعت تصویربرداری به مدت زمانی اطلاق می‌شود که دوربین پس از کلیک بر روی دکمه شاتر در هنگام عکس‌برداری از یک صحنه پویا، عکس را آماده کرده و یک تصویر کوچک را در گوشه پایین سمت چپ نمایش می‌دهد.

علاوه بر این، داده‌های لابراتوار آنر نشان می‌دهد که سری مجیک 3 اکنون 25 درصد سرعت راه‌اندازی بالاتری داشته، 16.51 درصد در باز کردن دوربین در WeChat سریع‌تر عمل می‌کند و 24.08 درصد در تعویض حالت عکاسی سریع‌تر است. با به‌روزرسانی جدید، هر دو سری مجیک 3 و 4 نرخ فریم بالاتری را به نمایش می‌گذارند که در نتیجه ضبط ویدیوهای روان‌تری را به همراه دارد.

آنر می‌گوید که حتی با اجرای چندین برنامه در پس زمینه نیز ویدیوهای ضبط شده به‌راحتی روی گوشی‌ها اجرا می‌شوند. به علاوه، قابلیت‌های عکس‌برداری شبانه سری مجیک 4 هم بهبود یافته و گوشی‌های این سری اکنون می‌توانند رنگ‌های بهتری را در شب ثبت کرده و افکت‌ها را نیز به شکل بهتری اعمال کنند. در ضمن، جلوه‌های ویدیویی هم در حالت شبانه بهینه‌تر شده تا رنگ‌های روشن و تاریک طبیعی‌تری را ثبت کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید