فعلا خبری از رفع فیلتر تلگرام و واتساپ نیست


با گذشت چندماه از فیلترینگ دو شبکه اجتماعی پرمخاطب واتساپ و اینستاگرام در ایران همچنان خبرها و تحلیل هایی پیرامون برداشتن محدودیت های احتمالی و رفع فیلتر آنها وجود دارد.

به گزارش تکناک، برخی از مردم علیرغم مشکلات و مصائب فراوان برای دسترسی به این شبکه های اجتماعی همچنان از آنها استفاده می کنند و این امید را دارند تا در نهایت محدودیت های اعمال شده رفع شود.

اما به نظر می رسد رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ فعلا در دستور کار دولت نیست و این رویکرد را می شود از آخرین اظهار نظر وزیر ارتباطات در جمع نمازگزاران روز عید فطر فهمید.

وزیر ارتباطات در حاشیه نماز عید فطر در مصلی تهران در پاسخ به این سوال که اگر تصمیم گیری درباره رفع فیلتر تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام به او سپرده شود آیا امروز موافق رفع فیلتر است گفت: نه موافق نیستم.

با گذشت چندماه از فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام همچنان خبرها و تحلیل هایی پیرامون برداشتن محدودیت های احتمالی و رفع فیلتر آنها وجود دارد.

به گزارش عصر ایران ،عیسی زارع پور وزیر ارتباطات بعد از نمازعید فطر تهران در جمع شماری از مردم و گفتگو با آنها درباره رفع فیلتر گفت که تصمیم گیری در این باره در حوزه او نیست؛ این موضوع به شرایط مختلف بستگی دارد … ما به دنبال توانمندسازی شرکت های داخلی حوزه فضای مجازی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تصمیم گیری درباره رفع فیلتر تلگرام، واتساپ و اینستاگرام به او سپرده شود آیا امروز موافق رفع فیلتر است گفت: نه موافق نیستم.

به نظر می رسد این اظهارنظر وزیر ارتباطات امیدها برای رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ را به حداقل ممکن رساند و حداقل تا زمان قبول شروط ایران از سوی مدیران این پلتفرم ها نمی توان امید به تغییری در این موضوع داشت.

نوشته فعلا خبری از رفع فیلتر تلگرام و واتساپ نیست اولین بار در تک ناک – اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید