لپ تاپ گیمینگ Acer Predator Helios 3D 15 SpatialLabs Edition معرفی شد


ایسر از جدیدترین لپ تاپ گیمینگ خود تحت عنوان Predator Helios 3D 15 SpatialLabs Edition رونمایی کرد. این دستگاه آینده‌نگرانه با سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش سه‌بعدی خود، تجربه‌ای جذاب از بازی را برای گیمرها فراهم می‌کند که قبلاً مشابه آن را ندیده بودیم. این برند همچنین یک لپ تاپ رده بالا با نام Triton 17 X را با نمایشگر Mini-LED عرضه کرده است. با دیجی رو همراه باشید.

مشخصات و ویژگی‌های Acer Predator Helios 3D 15 SpatialLabs Edition

پردیتور هلیوس 3D مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9-13900HX و پردازنده گرافیکی لپ تاپی NVIDIA GeForce RTX 4080 است که آن را به یک دستگاه فوق العاده قدرتمند برای بازی کردن تبدیل می‌کند. علاوه بر این، حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم پرسرعت DDR5 با فرکانس 5600 مگاهرتز نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده تا در زمینه انجام همزمان برنامه‌ها و بارگذاری سریع بازی‌ها نیز چیزی کم و کسر نداشته باشد.

Acer Predator Helios 3D

گیمرهایی که به دنبال بهینه‌ترین عملکرد هستند، می‌توانند قابلیت PredatorSense 4.0 را با گزینه کارت گرافیک مجزا فعال کنند. دریچه‌های پشتی لپ تاپ نیز دارای نورپردازی ظریف RGB هستند که زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده و حال و هوای گیمینگ را به خوبی منتقل می‌کند.

یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های پردیتور هلیوس 3D نمایشگر سه‌بعدی آن است. این نمایشگر از ترکیبی از فناوری‌های ردیابی چشم SpatialLabs، صفحه نمایش سه‌بعدی استریوسکوپی و فناوری رندر صحنه در زمان واقعی استفاده می‌کند تا صحنه‌ها، اشیاء و کاراکترهای سه‌بعدی چشمگیری را در یک پنل 15.6 اینچی به نمایش بگذارد. برنامه TrueGame به گیمرها امکان می‌دهد تا از انجام بازی‌های سه بعدی بدون نیاز به عینک لذت ببرند. شایان ذکر است که در حال حاضر بیش از 70 عنوان از حالت بازی سه‌بعدی، از جمله تنظیمات +3D و 3D Ultra پشتیبانی می‌کنند.

Acer Predator Helios 3D

پردیتور هلیوس 3D همچنین دارای کنترلر اترنت Intel Killer E2600، ماژول وای-فای Intel Killer Wi-Fi 6E AX1675i و فناوری خنک کننده نسل جدید ایسر است که حفظ عملکرد بالا را در هنگام بازی کردن‌های طولانی تضمین می‌کند. این دستگاه همچنین طیف کاملی از پورت‌ها و درگاه‌ها را ارائه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به کارت‌خوان میکرو اس دی، دو پورت تاندربولت 4 که از عملکرد DisplayPort و Power Delivery پشتیبانی می‌کنند، و دو درگاه USB 3.2 Gen2 که یکی از آن‌ها از شارژ آفلاین پشتیبانی می‌کند، اشاره کرد.

Predator Helios 3D 15 SpatialLabs Edition در ماه ژوئن (خرداد ماه) عرضه خواهد شد. قیمت این لپ تاپ در آمریکای شمالی 3499 دلار و در اروپا، خاورمیانه و آفریقا 3999 یورو خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید