مانیتور گیمینگ خمیده «ایسر پردیتور ایکس 34 وی» معرفی شد


ایسر در مراسمی که اخیراً برگزار نموده، از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود تحت عنوان «پردیتور ایکس 34 وی» (Predator X34 V) رونمایی کرده است. البته، در این مراسم بسیاری دیگر از دستگاه‌های آینده این برند مانند مانیتور گیمینگ خمیده ایسر نیترو XZ452CU V با وضوح 2K و نرخ تازه‌سازی 165 هرتز، رایانه دسکتاپ پردیتور اوریون ایکس (Predator Orion X)، لپ تاپ گیمینگ رده بالای پردیتور تریتون 17 ایکس (Predator Triton 17 X) نیز معرفی شدند. به هر حال، در این مطلب قصد داریم به معرفی «پردیتور ایکس 34 وی» بپردازیم که ویژگی‌های چشمگیر است و با قیمتی رقابتی وارد بازار می‌شود تا به گزینه‌ای جذاب برای گیمرهایی تبدیل شود که خواهان بهترین‌ها هستند. با دیجی رو همراه باشید.

مشخصات و ویژگی‌های مانیتور گیمینگ «ایسر پردیتور ایکس 34 وی» (Acer Predator X34 V)

برخی از ویژگی‌های برجسته ایسر پردیتور ایکس 34 وی، عبارتند از: پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync Premium، نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) و زمان پاسخگویی سریع 0.1 میلی‌ثانیه (G2G). این نمایشگر دارای پنل اولد 34 اینچی با عمق رنگ 10 بیتی، وضوح 3440 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 21 به 9 است. علاوه بر این، مانیتور دارای انحنای 1800R است و روشنایی معمولی و حداکثری آن به ترتیب برابر 250 و 1000 نیت می‌باشد.

ایسر پردیتور ایکس 34 وی

در حالی که دو درگاه HDMI تعبیه شده بر روی پردیتور ایکس 34 وی ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد، چرا که تنها از خروجی 100 هرتز پشتیبانی می‌کنند، اما پورت DP1.4 و USB-C آن می‌تواند خروجی با فرکانس 175 هرتز تولید کند. همچنین، این مانیتور از دقت رنگ بالایی برخوردار است و 99 درصد از دامنه رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

ایسر پردیتور ایکس 34 وی به یک هاب USB کاملاً کاربردی مجهز شده است که شامل یک پورت Type-C (نمایشگر و شارژ)، دو درگاه Type-A و دو بلندگوی 5 وات است. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا پردیتور ایکس 34 وی به یک مانیتور همه کاره تبدیل شود که می‌تواند کارایایی فراتر از بازی هم داشته باشد.

قیمت و زمان عرضه ایسر پردیتور ایکس 34 وی

ایسر قصد دارد مانیتور گیمینگ جدید خود را در نوامبر 2023 (اواخر پاییز) با قیمت 1299 یورو (1424 دلار) عرضه کند. با توجه به ویژگی‌های سطح بالایی که این محصول دارد، قیمت تعیین شده کاملاً مناسب و رقابتی به نظر می‌رسد و مطمئناً نظر گیمرهایی را که به دنبال یک صفحه نمایش عالی هستند که بتواند رنگ‌ها و جزئیات را با نرخ تازه‌سازی بالا تولید کند، به خود جلب خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید