معرفی بهترین مانیتورهای قابل حمل در بازار


ما بهترین گزینه‌های حاضر در بازار را جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم مناسب ترین مانیتور های قابل حمل موجود در بازار را انتخاب کنید.

به گزارش تکناک، برای محدود کردن فهرست مانیتور های قابل حمل، آنها را از جنبه‌های متعددی مانند اندازه، وزن، نوع نمایشگر (1080 pیا (4K و گزینه‌های اتصال( USB-C، USB-A، VGA، micro HDMI و غیره) مقایسه کردیم. ما همچنین مسائلی مانند دیرکرد، طراحی، پایه آنها و عملکرد صفحه لمسی را هم مدنظر قرار داده ایم.

این مانیتورهای قابل حمل بسیار باریکتر و سبکتر از مانیتور رایانه های سنتی هستند و از آنجایی که قابل حمل هستند، حتی می توان برخی از آنها را مستقیماً به پشت لپ تاپ متصل کرد تا در صورت نیاز به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند. اگر در محل کارتان فضایتان کم است اما نیاز به صفحه نمایش اضافی دارید، ممکن است بهتر باشد که روی یک مانیتور که قابل حمل است سرمایه گذاری کنید.

برای کسانی که هنگام انجام کار برنامه‌نویسی یا طراحی گرافیکی، حجم کار پیچیده ای دارند، داشتن صفحه نمایش اضافی می تواند به سازماندهی کارهایشان کمک کند. می‌توانید همه برنامه‌ها و تب‌های خود را به طور همزمان قابل مشاهده نگه دارید و برای یافتن چیزی که روی آن کار می‌کنید نیازی به اسکرول کردن نداشته باشید. راه اندازی آنها آسان است زیرا اکثر نمایشگرهای قابل حمل فقط با استفاده از یک کابل USB متصل می شوند. آنها در چند رزولوشن و اندازه مختلف عرضه می شوند، بنابراین بدون توجه به نیاز شما، چیزی را پیدا خواهید کرد که برایتان بهترین عملکرد را داشته باشد.

1- نمایشگر قابل حمل Innocn 15A1F 15.6 اینچی

بهترین مانیتور قابل حمل به طور کلی

مشخصات فنی:

اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ

وضوح: 1920 1080x

وزن: 0.76 کیلوگرم

قابلیت اتصال: USB-C (45W)، HDMI 1.4، USB-C (حالت نمایش)

نوع پنل: OLED

دلایل خرید:

  • بازوی پشتیبانی مغناطیسی
  • USB-C و HDM
  • رنگ های OLED

دلایلی برای اجتناب

  • تنها رزولوشن 1080p

15A1F یکی از ارزان ترین مانیتور های قابل حمل OLED است که با قیمت درخواستی زیر 400 دلارمی توانید به راحتی آن را خریداری کنید. چیزی که با این پول دریافت می‌کنید، صفحه‌نمایش مهندسی شده زیبا و سبک وزنی است که رنگ‌های بسیار گیرا و درجات بسیار خوبی از کنتراست را به شما ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش آن تنها 15.6 اینچ با وضوح طبیعی 1920 1080 x است و به طور بالقوه برای طراحان یا کسانی که با رنگ کار می کنند به اندازه کافی بزرگ نیست. اگر این محدودیت‌ها برایتان مشکلی به حساب نمی‌آیند، این یک مانیتور با طراحی عالی است. این صفحه نمایش به همراه یک پایه متصل مغناطیسی است که امکان استفاده از حالت عمودی و افقی و ورودی‌هایی را که با هر دو اتصال HDMI و USB-C کار می‌کنند، را به شما می‌دهد.

در یک دنیای ایده‌آل، ما از یک PSU USB-C ، یک کیف حمل نرم و یک روکش روی صفحه‌نمایش خوشمان می‌آمد، اما همه این موارد بدون شک 15A1F را گرانتر می‌کرد.

2- مانیتور قابل حمل ایسوس ZenScreen MB16AC

بهترین حالت اگر چیزی فوق العاده سبک می خواهید

مشخصات فنی

وضوح: 1080 x 1920

وزن: 0.78 کیلوگرم

قابلیت اتصالUSB-C x 1:

نوع پنل: IPS

دلایل خرید

  • نازک و سبک
  • کیفیت تصویر عالی

دلایلی برای اجتناب

  • نسبت به رقیبان آن گران‌تر است
  • روشنایی کم

مانیتور قابل حمل ایسوس ZenScreen MB16A دارای چندین ویژگی و طراحی کاربردی‌ای است که ان را به یکی از زیباترین و بهترین مانیتورهایی است که ممکن است دیده باشیم تبدیل می‌کند. با این حال، قیمت آن بالا و ZenScreen نسبت به بسیاری از مانیتور های قابل حمل دیگر این لیست، گران تر است. با این وجود، کیفیت ساخت و تصویر این صفحه نمایش ارزش پول اضافی را دارد. مانیتور آن از مانیتور آیپد پرو کمی بزرگتر است و با وزن 800 گرمی آن حمل‌اش بسیار راحت است.

3- مانیتور قابل حمل 15.6 اینچی AOC I1601P

مشخصات فنی:

وضوح: 1920 1080 x

وزن: 0.8 کیلوگرم

قابلیت اتصال USB-C:با آداپتو( USB-A) x1

نوع پنل IPS:

دلایل خرید:

  • بسیار سبک و قابل حمل
  • نمایش دوست داشتنی
  • اتصال USB-C یا USB-A

دلایلی برای اجتناب:

  • حرکت بین منوها دردسرساز است
  • کابل کوتاه می تواند قابلیت حمل را محدود کند

مانیتور قابل حمل I1601P از AOC یک کیت کوچک فوق العاده و برای افرادی که به دنبال تجهیز کردن خود برای دنیای کار هیبریدی هستند بسیار مناسب است. این مانیتور بسیار باریک و سبک است و به خوبی در قاب لپ تاپ یا درون کوله پشتی قرار می‌گیرد. همچنین با پایه آهن‌رباهایی‌ای که دارد، به جلو و پشت صفحه‌نمایش متصل می‌شود.

صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی IPS برای چشم بسیار راحت است و به این معنی است که با وجود اندازه نسبتا کوچک صفحه نمایش، جلسات طولانی کار باعث فشار بی مورد بر روی چشم نمی‌شود. نمایشگر دارای زاویه دید بسیار گسترده نیز است، بنابراین می تواند حتی در یک میز اداری شلوغ نیز به خوبی عمل کند.

این مانیتور راحتی حمل ان و اسان بودن استفاده از آن را بیش از هر چیز در اولویت قرار داده است. نتیجه نمایشگری است که هر کسی می تواند آن را راه اندازی و در عرض چند ثانیه شروع به استفاده از آن کند. شما کابل را به برق وصل و به راحتی کارتان را شروع می‌کنید.

4- مانیتور 4k قابل حمل 17.3 Intehill

بهترین حالت اگر می خواهید یک صفحه نمایش بزرگ و در عین حال قابل حمل داشته باشید

مشخصات فنی:

وضوح: 3840 2160 x

اندازه مورب: 17.3 اینچ

قابلیت اتصال USB-C x 1:

نوع پنلIPS :

دلایل خرید:

  • پشتیبانی و پوشش مغناطیسی
  • USB-C، HDMI و DP
  • وضوح طبیعی 4K
  • سخت افزار IPS دقیق

دلایلی برای اجتناب:

  • هیچ PSU گنجانده نشده است
  • فاقد جک یا پایه
  • ارزان نیست
  • می تواند در مورد سیگنال ها أعصاب خوردکن باشد

مانیتور قابل حمل Intehill 4K یک مانیتور جذاب به همراه تعداد قابل ملاحظه‌ای پورت است. با این حال، هیچ PSU در جعبه وجود ندارد. در حالی که فاقد پایه است، پشتیبانی مغناطیسی و پوشش آن، تقریباً آن را قابل جبران و صفحه نمایش را بدون نیاز به لوازم جانبی اضافی قابل استفاده می‌کند. این صفحه نمایش 17.3 اینچی دارای رزولوشن 4K و دارای سخت افزار IPS است. برای روشن کردن این صفحه نمایش (اگر از طریق یک Thunderbolt اجرا نمی شود) یک شارژر USB-C 30-45 واتی باید تهیه شود، اما پس از انجام این کار، کار با مانیتور برایتان نسبتاً آسان می‌شود.

5- InnoCN PU15-PRE

بهترین برای حرفه ای های خلاق

مشخصات فنی:

وضوح:3,840 x 2,160

وزن: 0.9 کیلوگرم

قابلیت اتصال:Mini HDMI، USB-C x 2

نوع پنل: OLED

دلایل خرید:

  • رزولوشن 4K
  • صفحه نمایش OLED
  • صفحه لمسی
  • باتری یکپارچه

دلایلی برای اجتناب:

  • سنگین است
  • متاسفانه در مقایسه با بقیه رقبا گران است

خانه به دوش‌های دیجیتال و خلاقان مسافرتی با این مانیتور قابل حمل با صفحه نمایش لمسیOLED 4K، پیکسل ها و ویژگی های کافی برای کار در هر نقطه از جهان را خواهند داشت. InnoCN صفحه نمایش OLED 4K را انتخاب کرده است تا سازندگان محتوا بتوانند رنگ حقیقی با دیرکرد کم، نسبت کنتراست شش رقمی و عمیق ترین رنگ مشکی ممکن را در حین کار داشته باشند. در عین حال، باتری یکپارچه دستگاه قادر به تامین شارژ گوشی های هوشمند و تبلت ها است.

با این حال، پنل 15.6 اینچی، فریم آلومینیومی و گارانتی سه ساله آن به توجیه هزینه‌اش کمک می‌کند. TPU همراه با این مانیتور از ان در هنگام حمل و نقل محافظت می کند، همچنین به عنوان پایه نیز عمل و مانیتور را کمی سنگین می‌کند.

بنابراین، بهترین مانیتور قابل حمل برای خرید چیست؟

نیاز یا بودجه شما هر چه باشد، در بازار مدلی وجود دارد که مطمئنا برای شما مناسب است. نکته کلیدی این است که صفحه نمایش اصلی را که در کنار آن استفاده می کنید در نظر بگیرید. قبل از خرید تمام ویژگی‌هایی که از یک مانیتور قابل حمل انتظار دارید را بنویسید تا خریدتان راحت‌تر شود. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نوشته معرفی بهترین مانیتورهای قابل حمل در بازار اولین بار در تک ناک – اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید