گلکسی A24 با رم 8 گیگابایتی و دوربین 50 مگاپیکسل معرفی شد


مدت‌ها است که شایعات و درز اطلاعات در مورد گوشی ارزان قیمت گلکسی A24 سامسونگ قوت گرفته و امروز در نهایت شعبه ویتنام این شرکت تصمیم گرفت تا این گوشی را به همراه مشخصات و تصاویر آن در وب سایت خود فهرست کند. به این ترتیب، تنها علامت سوال بزرگی که برای گلکسی A24 باقی می‌ماند قیمت و زمان در دسترس بودن آن است که می‌توان انتظار داشت این اطلاعات هم به زودی منتشر شوند. با دیجی رو همراه باشید.

گلکسی A24

گلکسی A24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس است که یک بریدگی قطره‌ای شکل در قسمت فوقانی آن برای تعبیه دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در حال حاضر، هیچ جزئیاتی در مورد نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش وجود ندارد، اما شایعات قبلی به پنل 90 هرتز اشاره داشتند.

گلکسی A24

جدیدترین گوشی سری گلکسی A سامسونگ به تراشه پردازشی مدیاتک هلیو G99 در کنار 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و همچنین 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است که البته فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاء است. دوربین پشتی این گوشی هم دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک ماژول فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

گلکسی A24

به نظر می‌رسد که در بخش نرم افزاری سیستم عامل OneUI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 به صورت پیش فرض بر روی گوشی نصب شده و به محض خارج کردن آن از جعبه قابل استفاده است. انرژی مورد نیاز گلکسی A24 هم از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. متأسفانه، شرکت کره‌ای سامسونگ علاقه چندانی به افزایش سرعت شارژ گوشی‌هایش ندارد و حتی در مدل‌های پرچمدار سری گلکسی اس هم از همین شارژ 25 وات پشتیبانی می‌شود، در حالی که گوشی‌های چینی حتی مرز 200 وات را هم رد کرده‌اند!

گلکسی A24

سامسونگ گلکسی A24 در رنگ‌های مشکی، زرشکی، سبز و نقره‌ای عرضه خواهد شد. همان‌طور که در ابتدا هم گفتیم قیمت این گوشی هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، اما اطلاعات فاش شده به قیمت زیر 200 یورو در اروپا اشاره دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید