تاریخ عرضه جهانی «پوکو اف 5» و «پوکو اف 5 پرو» اعلام شد


تاریخ عرضه گوشی‌های هوشمند پوکو اف 5 (POCO F5) و پوکو اف 5 پرو (POCO F5 Pro) مشخص شد. کمپانی پوکو که از زیرمجوعه‌های شیائومی است، امروز اعلام کرد که جدیدترین گوشی‌های خود را در تاریخ 9 مه (19 ارديبهشت) برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد. با دیجی رو همراه باشید.

تاریخ عرضه جهانی پوکو اف 5 و پوکو اف 5 پرو مشخص شد

روز گذشته، شعبه هند کوالکام تایید کرد که پوکو اف 5 اولین گوشی هوشمند این کشور خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 2 بهره می‌برد. همچنین تایید شده که این گوشی در نسخه‌های 8/256 گیگابایتی و 12/256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. طبق تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط شعبه هند پوکو و میکروسایت Flipkart، پوکو اف 5 از همان طراحی پنل پشتی مشابه ردمی نوت 12 توربو (Redmi Note 12 Turbo) که پیش از این در چین عرضه شده بود، استفاده می‌کند.

ردمی نوت 12 توربو
ردمی نوت 12 توربو

به نظر می رسد که نسخه جهانی و هندی پوکو اف 5 در واقع نسخه تغییر نام یافته‌ای از مدل چینی ردمی نوت 12 توربو خواهند بود. اگر واقعاً چنین چیزی صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که پوکو اف 5 دارای صفحه نمایش امولد 120 هرتزی، دوربین پشتی سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات وارد بازار شود.

اما در مورد مدل دیگر یعنی پوکو اف 5 پرو، شرکت سازنده هنوز هیچ تیزری منتشر نکرده و مشخص نیست این گوشی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت. با این حال، لیست نتایج Geekbench نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 نسل 1 نیرو گرفته و در کنار آن با 12 گیگابایت حافظه رم همراه خواهد بود. در ضمن، شایعه شده که پوکو اف 5 پرو نیز نسخه تغییر نام یافته‌ای از «ردمی کی 60» (Redmi K60) برای بازارهای جهانی خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید