طراحی شیائومی 14 پرو نهایی شد؛ شگفت انگیزتر از می 11 اولترا


گوشی‌های هوشمند سری شیائومی 13 در ماه دسامبر سال گذشته در چین عرضه و بعداً در اواخر فوریه سال جاری روانه بازارهای جهانی شدند. هفته گذشته نیز کمپانی چینی از قدرتمندترین پرچمدار خود در این سری تحت عنوان شیائومی 13 اولترا (Xiaomi 13 Ultra) رونمایی کرد. در مجموع، سری شیائومی 13 تازه از تنور در آمده و داغ داغ است! با این حال، یکی از مدیران شیائومی از همین حالا شروع به صحبت کردن در مورد سبک طراحی یکی از گوشی‌های نسل بعد کرده است.

طبق گزارش IHome، یک کاربر اینترنتی از وی زو مدیر طراحی در بخش طراحی صنعتی شیائومی پرسیده که آیا شیائومی 14 پرو دارای طراحی مشابه می 11 اولترا (Mi 11 Ultra) خواهد بود یا خیر؟ در پاسخ به این سوال، مدیر اجرایی شیائومی فاش کرده که طراحی شیائومی 14 پرو در حال حاضر شده و این طراحی از آنچه که در می 11 اولترا دیده‌ایم، «شگفت‌انگیزتر» است.

شیائومی می 11 اولترا طراحی منحصر به فردی داشت و در پشت بدنه خود از یک صفحه نمایش ثانویه برای نمایش اعلان‌ها، وضعیت آب و هوا، کنترل پخش موسیقی و موارد دیگر استفاده می‌کرد. بد نیست بدانید، بعدها مشخص شد که این نمایشگر در واقع همان چیزی است که در دستبند هوشمند می بند 5 هم استفاده شده است.

شیائومی می 11 اولترا
شیائومی می 11 اولترا

این دستگاه بعد از می 10 اولترا دومین گوشی هوشمند اولترای شیائومی محسوب می‌شد و اولین تلاش این شرکت برای تولید یک گوشی با محوریت دوربین بود. همچنین، درست مانند نسل فعلی شیائومی 12 پرو، پنل پشتی سرامیکی داشت.

در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری در مورد شیائومی 14 پرو منتشر نشده و در واقع، این اولین بار است که صحبت از این گوشی هوشمند نسل بعد به میان می‌آید؛ آن هم توسط یکی از مقامات ارشد اجرایی خود شرکت شیائومی. با این حال،‌ این گوشی احتمالاً با پردازنده‌های نسل بعدی کوالکام اسنپدراگون 8 و سیستم دوربین ارتقا یافته عرضه خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که در سه ماهه آخر سال 2023 به همراه مدل معمولی شیائومی 14 در چین معرفی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید