چگونه سیمکارت اعتباری ایرانسل و همراه اول را دایمی کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نخواهید هر بار برای خریدن شارژ اعتبار گوشی خود اقدام کنید و بخواهید به شکل ماهیانه و در قالب قبض هزینه های سیمکارت خود را پرداخت کنید.

به گزارش تکناک، ما در ادامه نحوه تبدیل سیم‌کارت اعتباری دو اپراتور پرمخاطب همراه اول و ایرانسل را به دایمی را برای شما توضیح داده ایم.

روش‌های تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دایمی ایرانسل:

۱- سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من و نسخه وب ایرانسل‌من (آنلاین) از مسیر: منوی سمت راست (اندروید) > خدمات (سیم‌کارت) > تبدیل سیم‌کارت به دائمی

۲- کد دستوری تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی (آفلاین) با شماره‌گیری کد *۷۰#

۳- مراجعه به مراکز فروش و خدمات و نمایندگی‌ها (حضوری)

هزینه تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دایمی ایرانسل

هزینه تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی بر اساس قیمت سیم‌کارت دائمی تعیین می‌گردد و شما می‌توانید با شماره‌گیری کد *۷۰# از قیمت اختصاصی خود مطلع شوید.

برای پرداخت هزینه تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی اگر به اندازه مبلغ مورد نیاز شارژ داشته باشید، پس از شماره‌گیری کد یا ثبت درخواست از طریق ایرانسل‌من، هزینه تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی از اعتبار سیم‌کارت شما کم می‌شود. در غیر اینصورت، اگر مبلغ اعتبارتان کافی نباشد، می‌توانید هزینه تبدیل را از حساب بانکی خود پرداخت کنید.

اگر سیم‌کارت اعتباری شما، بیشتر از مقدار مورد نیاز برای تبدیل شارژ داشته باشد؛ باقیمانده اعتبار شارژ شده و شارژ شگفت‌انگیز (به‌غیر از هدیه شارژ شگفت انگیز) به حساب سیم‌کارت دائمی شما منتقل می‌شود و می­توانید از آن برای پرداخت قبض، خرید بسته و موارد دیگر استفاده کنید.

روش‌های تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دایمی همراه اول:

مشترکین همراه اول می‌توانند برای تبدیلِ سیم کارت اعتباری به دائمی، سه روش مختلف را در پیش بگیرند:

۱- تغییر سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی همراه اول از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول یا Shop.MCI

تمام مشترکین اعتباری همراه اول با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول Shop‌.MCi.ir می‌توانند سیم کارت خود را بصورت غیر حضوری به سیم کارت دائمی تغییر دهند. برای انجام این کار فقط کافی است که شماره موبایل خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و سپس با فشردن دکمه‌ی ارسال رمز یکبار مصرف، باقی کارها را به اپراتور همراه اول بسپارید.

۲- اپلیکیشن همراه من آسان‌ترین راه برای تبدیلِ سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

روش دوم استفاده از اپلیکیشن کارآمد همراه من است. اپلیکیشن همراه اول برای روی سیستم عامل اندروید قابل نصب و برای سیستم عامل iOS از نسخه تحت وب قابل استفاده است. به منظور تغییر سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی از اپلیکیشن همراه من، مراحل زیر را دنبال کنید:

اپلیکیشن همراه من را باز کنید.در پایین صفحه اصلی، گزینه “خدمات” را انتخاب کنید و نهایتا در صفحه خدمات، گزینه “تبدیل به دائمی”.

۳- مراکز فروش و خدمات حضوری امور مشترکین همراه اول

تمامی مشترکین همراه اول می‌توانند با همان روش قدیمی و آشنا، یعنی مراجعه به امور مشترکین همراه اول، با در دست داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال خود برای تکمیل و امضای فرم برای تغییر سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی اقدام کنند؛ که البته این مورد آخر در ایامی که درگیر کرونا هستیم، چندان توصیه نمی‌شود.

نوشته چگونه سیمکارت اعتباری ایرانسل و همراه اول را دایمی کنیم؟ اولین بار در تک ناک – اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید