شیائومی بند 8 به همراه بلندگوی ساند موو و تلویزیون 86 اینچی شیائومی معرفی شد


شیائومی اخیراً با برگزاری رویدادی اختصاصی از گوشی فوق العاده قدرتمند شیائومی 13 اولترا به همراه تبلت‌های شیائومی پد 6 و پد 6 پرو رونمایی کرده است. البته، این‌ها تنها محصولات جدید شرکت چینی نیستند و چندین و چند محصول دیگر مانند دستبند هوشمند شیائومی بند 8، بلندگوی ساند موو (Sound Move) و تلویزیون هوشمند 86 اینچی جدید با پنل مینی ال‌ای‌دی هم برای اولین بار معرفی شدند. در ادامه با ما در دیجی رو همراه باشید تا مروری بر مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه‌ها داشته باشیم.

شیائومی بند 8
(Xiaomi Band 8)

هشتمین نسل از سری شیائومی باند، همان صفحه نمایش کپسولی شکل 1.62 اینچی با پنل امولد را که در مدل سال قبل دیده بودیم حفظ کرده است. این نمایشگر دارای وضوح تصویری 490 در 192 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز بوده و همچنین از قابلیت همیشه روشن بودن نیز پشتیبانی می‌کند. حداکثر روشنایی صفحه نمایش در شیائومی بند 8 به 600 نیت رسیده که در مقایسه با 500 نیت شیائومی باند 7 یک پیشرفت قابل توجه محسوب می‌شود.

شیائومی بند 8

شیائومی بند 8 با طیف گسترده‌ای از بندهای رسمی شیائومی عرضه شده که جنس‌های مختلفی اعم از چرم، پارچه نایلون و فلز دارند و هر کدام در یک سبک خاص طراحی شده‌اند. شیائومی همچنین یک آویز و یک گیره هم برای این دستبند هوشمند طراحی کرده که به کمک آن‌ها می‌توان مثلاً بدنه دستبند را به کفش متصل کرده و ردیابی پیشرفته‌تر و نظارت دقیق‌تری بر وضعیت بدن در حین انجام فعالیت ورزشی داشت.

این پوشیدنی هوشمند همانند نسل قبلی خود در برابر فشار 5 اتمسفر آب مقاوم است و 27 گرم وزن دارد. سنسورهای ردیابی سلامت هیچ تغییری نکرده‌اند و همچنان شاهد سنسور تشخیص ضربان قلب، ردیاب سطح اکسیژن خون و همچنین ردیابی خواب و استرس هستیم.

شیائومی بند 8

هسته اصلی برنامه‌های ردیاب تناسب اندام در شیائومی بند 8 تغییر خاصی نکرده، اما با مزایای بیشتری همراه شده است. از جمله اینکه دوره‌های تناسب اندام تعاملی اضافه شده‌اند که در آن‌ها با استفاده از شتاب سنج دستگاه حرکات کاربر در زمان واقعی ردیابی شده و پیشنهادهایی جهت تصحیح حرکات ارائه می‌شود. این دوره‌ها در اپلیکیشن Mi Fitness شیائومی ارائه شده و روش صحیح انجام حرکات از این طریق و به صورت گام به گام در گوشی یا تبلت نمایش داده می‌شوند.

شیائومی طول عمر باتری را نیز در بند 8 بهبود داده و وعده 16 روز استفاده معمولی و 6 روز استفاده در حالت نمایشگر همیشه روشن را داده است. این دستبند هوشمند همچنین دارای یک شارژر دو پین جدید است که نوید شارژ کامل باتری 190 میلی آمپر ساعتی آن را تنها در یک ساعت می‌دهد.

شیائومی بند 8

قیمت شیائومی بند 8 برابر 249 یوان (36 دلار) برای نسخه فاقد NFC و 299 یوان (43 دلار) برای نسخه NFC تعیین شده است. البته، این قیمت‌ها مربوط به چین است و هنوز قیمت نسخه جهانی و زمان عرضه بین المللی اعلام نشده است.

شیائومی ساند موو
(Xiaomi Sound Move)

شیائومی در کنار بند 8 از یک اسپیکر هوشمند جدید با نام ساند موو (Sound Move) نیز رونمایی کرد. بدنه آلومینیومی، اتصال بلوتوث نسخه 5.3، پشتیبانی از کدک LHDC و استاندارد IP66 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از جمله ویژگی‌های اصلی این بلندگوی هوشمند است. یک ردیف از کنترل‌های حساس به لمس در کناره بدنه این دستگاه وجود دارد که شامل دکمه‌ای برای فراخوانی دستیار صوتی نیز می‌باشد.

شیائومی ساند موو

اسپیکر هوشمند ساند موو به دو درایور 7.5 واتی و دو رادیاتور غیرفعال با تیونینگ هارمن کاردون مجهز شده است. همچنین، به لطف باتری 4150 میلی آمپر ساعتی، با یک بار شارژ می‌توان 21 ساعت به طور مداوم به پخش آهنگ پرداخت.

شیائومی ساند موو با قیمت 699 یوان (102 دلار) در دسترس خریداران خواهد بود.

تلویزیون هوشمند 86 اینچی شیائومی
(Xiaomi 86-inch Mini LED smart TV)

شیائومی در تلویزیون هوشمند جدید و 86 اینچی خود که از پنل Mini LED برخوردار است، وضوح 4K، نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت را به ارمغان آورده است. این شرکت همچنین یک موتور نرم افزاری جدید را برای بهبود کیفیت تصاویر توسعه داده است که می‌تواند انواع محتوای پخش شده در تلویزیون را با کیفیتی به مراتب بهتر نمایش دهد.

تلویزیون هوشمند 86 اینچی شیائومی

این تلویزیون هوشمند به پردازنده Cortex A73 و پردازنده گرافیکی Mali-G52 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. همچنین یک بلندگوی 70 وات و 3 پورت HMDI 2.1 نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. در بخش نرم افزاری هم سیستم عامل MIUI TV بر روی این دستگاه اجرا می‌شود.

قیمت تعیین شده برای تلویزیون 86 اینچی شیائومی برابر 15999 یوان است که بر اساس نرخ ارز امروز معادل 2320 دلار می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید