ال جی وینگ (LG Wing) بالاخره به اندروید 13 ارتقاء پیدا کرد


ال جی چند سالی است که از صنعت تولید گوشی کنار کشیده و دیگر هیچ گوشی هوشمندی را روانه بازار نمی‌کند. اما قبل از اینکه این شرکت کره‌ای خط تولید گوشی‌های خود را متوقف کند، یک گوشی جالب با نام ال جی وینگ (LG Wing) را عرضه کرد که مورد توجه بسیاری از افراد نیز قرار گرفت.

ال جی وینگ یک گوشی فوق‌العاده جالب است که در سال 2020 و در روزهای انتهایی فعالیت ال جی در تجارت گوشی‌های هوشمند عرضه شد. این اولین و متأسفانه تنها دستگاه عرضه شده در «سری اکسپلورر» بود که ال جی قصد داشت از آن به عنوان یک پلتفرم جدید جهت آزمایش ایده‌های جدید و جسورانه خود استفاده کرده و بتواند تجارت تلفن همراه خود را احیا کند. اما، همه ما می‌دانیم که این اتفاق هیچ وقت رخ نداد و اتفاقا همین موضوع نیز ال جی وینگ را به یک گوشی نوستالژیک و خاطره‌انگیز بدل کرد.

ال جی وینگ

بعد از گذشت سه سال از عرضه ال جی وینگ، کمپانی کره‌ای به‌روزرسانی اندروید 13 را برای این گوشی در کشور خود عرضه کرده و به زودی قصد دارد آن را در کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار دهد. علاوه بر ارتقاء سیستم عامل به اندروید 13، این به‌روزرسانی جدید تغییرات زیر را به همراه دارد:

  • آیکون‌های میانبر کنترل دستگاه را می‌توان در صفحه قفل نیز نمایش داد.
  • اضافه شدن عملکردهای پیش نمایش، اشتراک‌گذاری و ویرایش متن برای متون یا تصاویر کپی شده.
  • می‌توان برنامه‌هایی را که فعال هستند در پنجره اعلان وضعیت بررسی و متوقف کرد.
  • کار کردن همزمان با چند پنجره ساده‌تر شده است.
  • کنترل‌های موسیقی و ویدیوی نمایش داده شده در پنجره اعلان وضعیت بهبود یافته است.
  • قابلیت تنظیم مجوز اعلان‌ها برای هر برنامه به صورت جداگانه مهیا شده است.

ال جی وینگ

این احتمالاً آخرین به‌روزرسانی بزرگ عرضه شده برای ال جی وینگ است که در ابتدا با سیستم عامل اندروید 10 روانه بازار شده بود. در سال‌های 2019 و 2020، ال‌جی وعده سه به‌روزرسانی بزرگ را در مدل‌های منتخب خود، مانند ال جی ولوت (LG Velvet) و ال جی وی 60 (LG V60) را داده بود که این گوشی‌ها پیش از این اندروید 13 را دریافت و عملاً به کار خود پایان دادند. حال،‌ گوشی ال جی وینگ هم به این لیست اضافه شد.

اگر مدل طراحی ال جی وینگ را به خاطر ندارید، باید بگوییم که این گوشی به واسطه صفحه نمایش مستطیلی ثانویه و نمایشگر اصلی چرخان خود قابلیت‌های زیادی در زمینه اجرای همزمان چند برنامه دارد. اما فراتر از آن، امکان فیلمبرداری شگفت انگیز با قابلیت گیمبال پیشرفته را نیز ارائه می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید