«شیائومی اسمارت بند 7 ان‌اف‌سی» بعد از یک سال وارد آماده عرضه جهانی شد


شیائومی اسمارت بند 7 ان‌اف‌سی (Xiaomi Smart Band 7 NFC) در ماه مه سال گذشته (اردیبهشت 1401) در کنار اسمارت بند 7 معمولی در چین رونمایی شد. اکنون، تقریباً بعد از گذشت یک سال این پوشیدنی هوشمند در وب سایت جهانی شیائومی فهرست شده است. بنابراین می‌توان در روزهای آینده انتظار عرضه آن در بازارهای منتخب بین المللی را داشت. با دیجی رو همراه باشید.

نسخه NFC این دستبند هوشمند شیائومی دو ویژگی اضافی را نسبت به نسخه معمولی ارائه می‌دهد. اول اینکه از پرداخت‌های بدون تماس (سازگار با مسترکارت و ویزا) پشتیبانی و دومین ویژگی هم مجهز بودن به دستیار صوتی آمازون الکسا است چون دارای میکروفون داخلی می‌باشد.

از آنجا که نسخه معمولی اسمارت بند 7 به طور رسمی با قیمت 59.99 یورو به فروش می‌رسد، نباید انتظار داشت نسخه NFC قیمت پایین‌تر از این داشته باشد. برای مقایسه، بد نیست بدانید که اسمارت بند 6 ان‌اف‌سی در سال 2021 با قیمت 54.99 یورو وارد بازارهای جهانی شده بود.

شیائومی اسمارت بند 7 ان‌اف‌سی

جدا از تفاوت‌های ذکر شده، شیائومی اسمارت بند 7 ان‌اف‌سی کاملاً مشابه مدل استاندارد اسمارت بند 7 است. از این رو، صفحه نمایش 1.62 اینچی امولد با رزولوشن 490 در 192 پیکسل و تراکم پیکسلی 326PPI دارد. همچنین، صفحه نمایش این دستبند از ورودی لمسی و حداکثر روشنایی 500 نیت پشتیبانی می‌کند.

شتاب‌سنج 3 محوره، ژیروسکوپ 3 محوره، سنسور ضربان قلب PPG و سنسور سنجش اکسیژن خون (SPO2) در داخل شیائومی اسمارت بند 7 ان‌اف‌سی وجود دارد و به همین واسطه این دستبند هوشمند از بیش از 110 حالت تناسب اندام، پایش ضربان قلب، ردیابی خواب، نظارت بر سطح اکسیژن خون، ردیابی استرس، نظارت بر چرخه قاعدگی و موارد دیگر برخوردار است.

این پوشیدنی از اتصال بلوتوث نسخه 5.2 برای جفت شدن با گوشی‌های هوشمند از طریق اپلیکیشن Mi Fitness (که قبلاً Xiaomi Wear نام داشت) استفاده می‌کند. در انتها ذکر این نکته نیز ضروری است که شیائومی اسمارت بند 7 ان‌اف‌سی در برابر فشار 5 اتمسفر آب مقاوم است و با یک شارژ کامل می‌تواند تا دو هفته کار کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید