معرفی ویژگی های جدید Reels اینستاگرام


اینستاگرام به شدت در تلاش برای رقابت با TikTok در مورد ویدیوهای کوتاه بوده است. اکنون اینستاگرام چندین ویژگی جدید را برای پلتفرم Reels خود اعلام کرده است تا آن را برای سازندگان جذاب تر کند.

به گزارش تکناک، همانطور که توسط این شرکت در یک پست وبلاگ اعلام شده است، اکنون راحت تر می توان فهمید که چه چیزی در Reels ترند است.

سازندگان بخش جدیدی با هشتگ‌ها و آهنگ‌های پرطرفدار پیدا می‌کنند تا بتوانند Reریلزهایی درباره آنچه که دیگران واقعاً می‌خواهند ببینند ایجاد کنند. اینستاگرام توضیح می‌دهد این‌ها انواع بینش‌هایی هستند که می‌توانید با مقصد ترندهای جدید به آن‌ها دست پیدا کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که به Reels می‌آید، ویرایشگر اصلاح‌شده است که تراز کردن و زمان‌بندی عناصر را در زمان مناسب به روشی بصری‌تر آسان‌تر می‌کند. اکنون معیارهای Reels جزئیات بیشتری دارند. مانند اطلاعاتی در مورد کل زمان تماشا و میانگین زمان تماشا. اکنون می توان به طور مستقیم از Reel های خود به این معیارها دسترسی داشت.

اینستاگرام معیارهای جدید Reels را اینگونه توصیف می کند: مجموع زمان کل، مجموع زمانی را نشان می دهد که Reels شما پخش شده است، این معیار هر زمانی که برای پخش مجدد Reels صرف شده است را نیز ثبت می کند. میانگین زمان تماشا میانگین زمان صرف شده برای پخش Reeld شما را که با تقسیم کل زمان تماشا بر تعداد کل پخش‌ها محاسبه می کند و نشان می‌دهد.

به عنوان مثال، اگر میانگین زمان تماشای شما 17 ثانیه است، از هر کسی که Reels شما را تماشا کرده است، به طور متوسط 17 ثانیه تماشا کرده است. این به شما کمک می‌کند بهتر بفهمید که افراد در چه مکان‌هایی درگیر هستند یا در کجا ممکن است نیاز داشته باشید که یک قلاب قوی‌تر ایجاد کنید تا بینندگان بیشتر بمانند.

طبق گفته اینستاگرام، سازندگان Reels ، هنگام دریافت فالوورهای جدید، نوتیفیکیشن دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، این شرکت در حال گسترش ویژگی Gifts است که به طرفداران اجازه می‌دهد از سازندگان خود با پول حمایت کنند. این ویژگی در کشورهای بیشتری از جمله استرالیا، کانادا، فرانسه، مکزیک، نیوزلند و بریتانیا در حال گسترش است.

تمامی ویژگی های جدید در هفته های آینده برای کاربران اینستاگرام عرضه خواهد شد.

نوشته معرفی ویژگی های جدید Reels اینستاگرام اولین بار در تک ناک – اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید